• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Crisismanagement / Een klantgerichte weg uit de coronacrisis

Een klantgerichte weg uit de coronacrisis

Geplaatst op 12 mei 2020 ·

Als je het goed aanpakt, creëer je juist nu een klantgericht fundament voor de organisatie en kom je als organisatie en CX-team sterker uit de crisis.

Vergeet wat je weet en kill your darlings
Voordat je aan de slag gaat, is het belangrijk bewust te zijn van het feit dat alles wat je voor waar aan zag voor de coronacrisis, nu in twijfel moet worden getrokken. Veel is anders als gevolg van de schokgolf die er door de maatschappij en de wereld is gegaan. Ook jouw klanten zijn erdoor geraakt. Waar niets zeker is geldt dat dus ook voor veel van de ‘waarheden’ die je in de afgelopen jaren hebt opgedaan.

Dit betekent dat je bereid moet zijn ‘to kill your darlings’, om het in goed Nederlands te zeggen. Projecten waar je jaren voor hebt gevochten zijn in deze nieuwe werkelijkheid mogelijk niet de juiste projecten om het verschil te maken voor de klant en de organisatie. Als je krampachtig vasthoudt aan wat voor de crisis was, dan is de kans groot dat je juist verliest waar CX voor staat.

Aanbieder: Wim Rampen: LiveWork Studio, Marketingfacts

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Duidelijkheid geven, dat is nu je taak als leider
Durf jij nog te vliegen?
Beantwoording meest gevraagde ondernemersvragen.
Verzekeringsvragen over het coronavirus

Crisismanagement, Marketing #customerexperience #CX #klantgericht

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV