• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Online Marketing / Hoe gebruiken wij LinkedIn tijdens de lockdown?

Hoe gebruiken wij LinkedIn tijdens de lockdown?

Geplaatst op 6 mei 2020 ·

Hoe verandert #LinkedIn nu we massaal aan #thuiswerken zijn overgeleverd door de #CoronaCrisis? LinkedIn-expert Richard van der Blom onderzocht het en doet verslag.

We zijn afgelopen weken vaker aanwezig op LinkedIn, we posten en reageren meer. Een enquête en een onderzoek wijzen uit dat het de gebruikers opvalt hoeveel persoonlijke verhalen er te vinden zijn. Reden voor een aantal van hen om LinkedIn het ‘nieuwe normaal-Facebook’ te noemen. Maar op de vraag of mensen na deze crisis van plan zijn er hun gedrag en tijdsbesteding aan te passen, beantwoordde ruim tweederde met ‘nee’. Nuchtere conclusies en vier tips om het goed te doen.

Aanbieder: Richard van der Blom, Just Connecting, Marketingfacts

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Tien tips om het meeste uit je LinkedIn-profiel te halen
e-book “Maak van je website een leadmachine”
Google Ads in tijden van crisis: 8 belangrijke inzichten
Gratis Online Sales Seminar

Online Marketing coronacrisis, LinkeIn, lockdown

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV