• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Verkoop / De crisis als argument om niet te kopen

De crisis als argument om niet te kopen

Geplaatst op 29 april 2020 ·

Bezwaren vormen in de basis een belemmerende factor voor ieder verkoopgesprek. Het is dus belangrijk om de bezwaren tijdig weg te nemen.

Dat klinkt makkelijker dan het is, want niet iedere prospect maakt zijn bezwaren uit zichzelf kenbaar. Vraag er dus naar als je het gevoel hebt dat de prospect twijfelt.

Daar komt nu een complicerende factor bij: de coronacrisis. Sommige bedrijven zullen door de crisis reactief worden; ineens zijn ze sterk naar binnen gericht.

Laat prospects inzien dat niets doen geen optie is omdat stilstand altijd achteruitgang is. Buig tegenwerpingen en bezwaren om want uw bedrijf heeft de omzet en marge nu hard nodig!

Aanbieder: Ronald Swensson, Sellingnet

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Inside sales: het einde van de buitendienst?
Kosteloze online sales insights workshop
Gratis tools en hulplijn: samen vechten tegen de crisis
Verhoog je sales vanuit huis met het Sales Playbook

Verkoop propects, verkoopargumenten, verkoopbezwaren, verkoopgesprek

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV