Wil je beginnen met contentmarketing? Of doe je dat al, maar wil je nu écht serieus aan de slag met je content, om serieuze resultaten te boeken? Mooi. Dan zijn dit de eerste drie dingen die je doet.
Voor goede contentmarketing moet je geen Usain Bolt zijn, maar Eliud Kipchoge. Na die 100 meter moet je namelijk nóg 42 kilometer en 95 meter. Het is geen sprint, maar een marathon. Het is volhouden, doorbijten, blijven gaan. Niet af en toe verschijnen en dan denken dat je weer klaar bent voor een tijdje. Nee, je moet elke dag aanwezig zijn en wat te vertellen hebben. Te vaak aanwezig zijn bestaat namelijk niet, te oninteressant aanwezig zijn wel.
Ben jij Eliud Kipchoge? Ga jij voor die 42 kilometer en 95 meter? Lukt het jou om elke dag aanwezig te zijn met interessante, relevante content en weet je dat vol te houden? Dan ben je verdomd goed bezig.
Aanbieder: Tim Daalderop, TIM Copy en Content
Soort aanbod: Blog
Link: naar website of post