• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Communicatie / Mediagebruik tijdens Corona

Mediagebruik tijdens Corona

Geplaatst op 21 april 2020 ·

Onlangs verscheen er een interessant onderzoek van Global Web Index over de huidige mediaconsumptie van consumenten tijdens deze Corona crisis.

Het onderzoek werd gehouden onder 4000 Amerikaanse en Engelse consumenten – dus niet Nederlanders – maar… we kunnen hier absoluut lering uit trekken! De mediaconsumptie is enorm gegroeid tijdens Corona, maar wat doen mensen nou eigenlijk precies op media gebied tijdens Corona? Dit onderzoek focust op 4 verschillende generaties: Van generatie Z, naar de Millenials, naar generatie X en de babyboomers. Hieronder mijn toelichting.

Aanbieder: Quotus Research

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Vergaderen met webcam: praktische tips om goed over te komen
De eerste drie dingen die je doet als je serieus aan de slag wilt met contentmarketing
Bel-me-wel! Ik help je graag.
5 tips om het maximale uit je kleinere budget te halen

Communicatie, Marketing babyboomers, corona, mediaconsumptie, mediagebruik, millenials

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV