• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Communicatie / Do’s en don’ts van vloggen met je smartphone

Do’s en don’ts van vloggen met je smartphone

Geplaatst op 17 april 2020 ·

Vloggen tijdens een crisis, wat zijn de valkuilen en hoe pak je het wel goed aan?

De verschillen zijn groot, de juiste toon belangrijk. Wat zijn de valkuilen en hoe pak je het wel goed aan?Een vlog dat je opneemt met de smartphone moet authentiek zijn, maar niet knullig. Het publiek wil echte mensen zien en zelf opgenomen video’s maken bestuurders menselijker. Nu laten bestuurders en CEO’s zich vaak nog interviewen in een gecontroleerde omgeving voor grote camera’s in professionele studio’s.

Volgens BBC-presentator David McClelland kijkt het publiek tegenwoordig dwars door deze gelikte optredens heen. Volgens hem vraagt deze tijd om inzet van de smartphone in corporate communicatie.

Aanbieder: Marije Alma, Frankwatching

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Gratis advies om jou commercieel door de crisis heen te helpen.
Waar moet een goede post aan voldoen?
Coronapreventie posters voor winkeliers
7 stappen om een e-commerce super hero te worden!

Communicatie, Online Marketing #vloggen #smartphone #

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV