• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Marketing / Angst, onzekerheid & twijfel: hoe zet je dit positief in bij marketing?

Angst, onzekerheid & twijfel: hoe zet je dit positief in bij marketing?

Geplaatst op 15 april 2020 ·

7 manieren om Fear Uncertainty en Doubt positief toe te passen

De afgelopen jaren is er binnen de marketing een nieuwe stroming ontstaan. Onder hen heerst de opvatting dat de FUD-methode wel gewoon toegepast kan worden. Zij stellen er echter één eis aan: het moet in het voordeel van de klant zijn.

Het belangrijkste doel is dat hij of zij aan het einde van de rit tevreden is. Jouw product of dienst moet bijvoorbeeld op een positieve manier hebben bijgedragen aan het bereiken van een persoonlijk doel. Met deze gedachte in het achterhoofd, kun je FUD op 2 manieren toepassen.

Aanbieder: Alies Bruinsma, Frankwatching

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Download het ebook: "Corona Marketing"
25 redenen om juist nu te starten met podcasten
Marketeers gezocht om MKB-ondernemers te helpen (gratis)
5 tips om het maximale uit je kleinere budget te halen

Marketing FUD-methode, Marketing

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV