• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Marketing / Angst, onzekerheid & twijfel: hoe zet je dit positief in bij marketing?

Angst, onzekerheid & twijfel: hoe zet je dit positief in bij marketing?

Geplaatst op 15 april 2020 ·

7 manieren om Fear Uncertainty en Doubt positief toe te passen

De afgelopen jaren is er binnen de marketing een nieuwe stroming ontstaan. Onder hen heerst de opvatting dat de FUD-methode wel gewoon toegepast kan worden. Zij stellen er echter één eis aan: het moet in het voordeel van de klant zijn.

Het belangrijkste doel is dat hij of zij aan het einde van de rit tevreden is. Jouw product of dienst moet bijvoorbeeld op een positieve manier hebben bijgedragen aan het bereiken van een persoonlijk doel. Met deze gedachte in het achterhoofd, kun je FUD op 2 manieren toepassen.

Aanbieder: Alies Bruinsma, Frankwatching

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

5 tips om jouw marketingtijd goed in te zetten tijdens de coronacrisis
Creatieve denkkracht nodig? amazing #coronahulp!
Hulp bij ontwikkeling van e-learning, blended learning of leerplatforms
Gratis advies om jou commercieel door de crisis heen te helpen.

Marketing FUD-methode, Marketing

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2022 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV