• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Online Marketing / Google Ads in tijden van crisis: 8 belangrijke inzichten

Google Ads in tijden van crisis: 8 belangrijke inzichten

Geplaatst op 14 april 2020 ·

Het landschap van bieders verandert enorm en dat heeft impact op je bestaande Google Ads structuur. In dit artikel deel ik acht punten waarop je moet letten in de komende periode binnen Google Ads.

Wees bewust van een dynamische ‘veiling’
Allereerst is het goed om aan te geven dat sommige veilingen (en dus sectoren) zwaarder getroffen worden en dus rigoureuzer zullen veranderen. Er zijn meer of juist minder partijen die meedingen in de veiling. Dit heeft impact op de hoogte van de CPC’s die worden geboden.

Parallel hieraan zal de hoeveelheid query’s (zoekopdrachten) per sector toenemen of afnemen. Een simpel voorbeeld: er zal meer worden gezocht naar ‘yoga matje’ en ‘laptop standaard’. Maar het aantal zoekopdrachten naar tickets voor specifieke events zal in de aankomende weken afnemen. Wees er dus bewust van dat de veiling continue – en meer dan ooit – in beweging is.

Aanbieder: Leon Winkes: Frankwatching

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Waar moet een goede post aan voldoen?
Do's en don'ts van vloggen met je smartphone
SEO slideshow website-optimalisatie
Gratis online marketing college

Online Marketing Google ads, query, zoekopdrachten

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV