• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Door Ondernemers Voor Ondernemers

Crisis maakt creatief.

  • Home
  • Aanbod
    • 1,5 meter economie
    • Coaching
    • Communicatie
    • Crisismanagement
    • Financiën
    • HR
    • Hulpactie
    • ICT
    • Internationaal
    • Marketing
    • Online Marketing
    • Ontspanning
    • Organisatie
    • Thuiswerken
    • Verkoop
    • Visie
    • Zorg
    • Overige
  • Aanbod plaatsen
  • Wie zijn wij
  • Goed Nieuws
  • Blogs
  • Abonneren
    • Nieuwsbriefarchief
  • Neem contact op
  • Show Search
Hide Search
Je bent hier: Home / Aanbod / Crisismanagement / Marketing in crisistijd: 3 gebieden waarop je nu eenvoudig waarde kunt creëren

Marketing in crisistijd: 3 gebieden waarop je nu eenvoudig waarde kunt creëren

Geplaatst op 1 april 2020 ·

Marketing in crisistijd: 3 gebieden waarop je nu eenvoudig waarde kunt creëren. Wat doe je in zo’n geval bijvoorbeeld met je marketing? Gaat dat nu op een lager pitje?

Het coronavirus dwingt sommige bedrijven in een survival-modus. Maar als drastische stappen niet nodig zijn? Wat is dan marketing-wise slim als straks de zaak weer gaat draaien? Sprout-expert Christiaan Snabel deelt tips.

Aanbieder: Sprout

Soort aanbod: Blog

Link: naar website of post

Misschien vind je deze posts ook interessant:

Checklist: bescherm uw toeleveringsketen in het geval van een pandemie
Covid-19 Helpdesk voor ondernemers
Verzekeringsvragen over het coronavirus
Virtual Assistant - Management Support

Crisismanagement, Marketing

Hou me op de hoogte van de nieuwste posts

"Never let a good crisis go to waste"

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

© 2023 · Realisatie website: Zin In Webdesign · Van Meenen Marketing Support BV